Szaranszk

tanacsra megvaltoztatom a blogom nevet, de a tartalom valtozatlan...

Utolsó kommentek

  • Bereczki Család: @bogymon: Köszönjük szépen, Neked pedig sok mosolyt, kitartást kívánunk :) (2009.04.18. 21:55) Két hét rövid termése
  • bogymon: @Bereczki Család: :)))) Nagyon koszonom szepen!!!! Visszamenoleg Nektek is kellemes husveti unnepe... (2009.04.17. 08:19) Két hét rövid termése
  • Bereczki Család: Kellemes húsvéti ünnepeket kívánunk, és egy képzeletbeli locsolás Levitől.. és a vers: Kis falumb... (2009.04.13. 08:20) Két hét rövid termése
  • Böbci: Szia Bogi! Megdöbbentem mikor olvastam az iwiw-en, hogy hol vagy! De aután beszéltem anyával és t... (2008.10.26. 15:46) Egy kicsit össze-vissza
  • Utolsó 20

Linkblog

HTML

Friss topikok

  • Bereczki Család: @bogymon: Köszönjük szépen, Neked pedig sok mosolyt, kitartást kívánunk :) (2009.04.18. 21:55) Két hét rövid termése
  • Böbci: Szia Bogi! Megdöbbentem mikor olvastam az iwiw-en, hogy hol vagy! De aután beszéltem anyával és t... (2008.10.26. 15:46) Egy kicsit össze-vissza

Cim nelkul :)

2008.11.07. 14:27 | bogymon | Szólj hozzá!

 

Amikor reggel felébredtem, nem voltam benne biztos, hogy mit is fogok írni, hogy kezdem el. Ez egyszeriben megoldódott, amikor kinéztem az ablakon. Tisztelettel jelentem: LEESETT AZ ELSŐ HÓ! Már a minap is esett egy kicsit, meg tegnap délután is, de mire hazaértem, már semmi sem látszott belőle, de ami az éjjel esett, az meg is maradt. Egyelőre. Persze ne méterekre tessék gondolni! Csak egy vékony hóréteg, ami el is fog olvadni hamarosan. Itt mindenki azt mondja, hogy egy hónap múlva esik le az a hó, ami tényleg meg is fog maradni. Úgyhogy az idei télen én biztos látok még havat!:) (11 óra, és az út szélén még mindig látszik a hó. Mellesleg 0 fok van. És én még azt mertem mondani az egyik ismerősömnek itt, hogy Magyarországon is hasonló idő van. Ha-ha! Kis butus!)

Meg kell vallanom, hogy a héten nem történt velem túl sok érdekes dolog. Ennek az volt az oka, hogy kedden ünnep volt, és pénteken sikerült is eldönteni az egyetemen, hogy jó, akkor nem kell jönni hétfőn se. Először azt mondták, hogy az egyetemistáknak kell, másoknak nem, mert mások ledolgozták már szombaton. Én mondtam, hogy a szegedi egyetemen úgy működik, hogy se szombaton, se hétfőn/pénteken nem kell bemenni. Hát igen, kicsit más rendszer. Végül is nem kellett bemenni. Bár a csoportom megkért már előtte, hogy megengedném-e, hogy ne jöjjenek hétfőn. Én meg úgy voltam vele, ha a többi tanár is elengedi őket, akkor miért ne! Aztán írták az sms-t, hogy nem jönnek be. Hát jó! Gondoltam abban a két napban írok majd valami nagyon frappáns, új dimenziókat megmozgató nagy igazságot, de a lustaság már megint erősebbnek bizonyult.:(

Szerdán mentem Oljáékhoz egy kicsit magyarozni, meg beszélgetni. Feljött a szó a vizsgákról. Először ők néztek nagy szemekkel rám, amikor mondtam, hogy 7 vizsgám lesz, de általában a duplája szokott lenni, mert nekik csak három lesz ebben a félévben. Aztán nekem kerekedtek a szemeim, amikor mondták, hogy nekik van szünet a vizsgaidőszakban január elején, meg a vizsgák után is van egy hét szünetük. Hm! Kérdezték, hogy nekünk nincs? Mondtam nincs, csak akkor, ha valaki gyorsan leteszi a vizsgáit, akkor lehet szünete, de egyébként nem. Teljesen meg voltak illetődve. Aztán ezt még megfejelték azzal, hogy szerintük Magyarországon könnyebb vizsgázni, mert hogy ott a tanárok és a diákok között jó viszony van. Mondtam, hogy ebben csak bizonyos szempontból van igaza, mert nem minden tanár áll úgy a diákhoz. Meg én még nagyon kevés embertől hallottam, hogy csak 5-6 vizsgája lenne egy félévben. Ha mégis, akkor azok a vizsgák nem is voltak a legegyszerűbbek! Aztán erre még jött Jérôme levele, hogy neki egy vizsgája lesz decemberben! Hát, hol itt az igazság?! Jó, neki le kell adnia a szakdogájának az első verzióját, de akkor is! Nem is tudom, hogy az első héten hogy fogok vizsgázni, miután este 9-10 óra körül (magyar idő szerint) már majd össze fogok esni az álmosságtól. Na mindegy! Vicces lesz! (Utólag!)

A múlt hét óta nagy fogyókúrában vagyok. Már megint! :) Meg edzek. Bár a kettő közül inkább a napi edzés, ami megvalósul, de általában igyekszem nem nagyon vacsizni. Eleddig a központba vezető lépcsősorral nem voltam kibékülve, akár azt is mondhatnám, hogy nagyon utáltam. De az utóbbi időben igyekszem pozitívan felfogni: segít, hogy szép, formás lábaim és fenekem legyen. És már sokkal könnyebben megy a lépcsőzés!:) Azért néha eszembe jut, amikor Anettommal kellett lépcsőzni atlétikán az SZVSE pálya lelátóján. Régi szép idők!:) Mindenféle kedves feladatot csinálok. A szokásos hasprésen, fekvőtámaszon kívül egy kicsit kung-fuzok is. Amitől persze izomlázam van, úgyhogy néha nagyon fáj mozogni. De nem baj! Aztán milyen jó lesz nekem!!!:P A családom megjegyezte, hogy „persze, a Szergej miatt tornázol”! És éppen arra jöttem rá, hogy csak egy Szergejt ismerek. Őrület!:) (Süt a nap!)

Szintén a múlt héten megtaláltam a gépen két eddig ismeretlen számot. Vagyis nem megtaláltam, mert tudtam, hogy ott vannak, de amikor régebben beléjük hallgattam, nem tetszettek. De most úgy éreztem, hogy végig kell őket hallgatni! Azóta meg vagyok értük őrülve! Az egyik az Ismerős arcoktól A dolog című szám. Ezért Dömének tartozok köszönetért. Ő küldte egyszer azuramnak, hogy hallgassa meg. És Döme, igaz, hogy Laci azt mondta, hogy annyira nem tetszik neki, de ez az ő hibája! Szerintem is jó szám! A másik egy népdal feldolgozás. Sajnos nem tudom az előadóját, de a címe: Túl a vízen. Hegedű meg elektromos gitár…brr! Imádom! Ezt nem is tudom, hogy kinek kellene megköszönni? Mondjuk Juditnak, mert ezt a népdalt akarta énekelni a Végletekkel! (ez reklám volt, már megint: www.vegletek.hu ) (És tudom, hogy nem szabad megszokni, de nagyon tetszik a Kitekert világ Petus féle mankósávja! Bocsi, Drága!:)) Nem teljesen ide tartozik, de ennek az egy gondolatnak nem akarok új bekezdést írni, meg zene, úgyhogy félig-meddig ide is passzol: a csoportomnak tetszett a Hiperkarma. Kicsit féltem tőle, mert nehéz a kedvükben járni zenei téren. Legalábbis nekem. Amikor mondom, hogy nekem csak rock zeném van, mindig megkapom, hogy persze, mert Magyarországon mindenki rockot hallgat. És nem tudom nekik megmagyarázni, hogy szerintem mi vagyunk a kisebbség. (És mielőtt kapnám a dorgáló leveleket, hogy a Hiperkarma nem is igazán rock zene, tudom, hogy nem az. Csak a gondolatok így követték egymást a fejemben.) Ha valakinek van magyar diszkózenéje, azt nagyon szívesen venném, ha küldene az emil címemre. És ha lehet, a gmailesre, mert a vipmailes haldoklik. (bogikam@gmail.com) Előre is köszöntem!

Az utóbbi időben rájöttem, hogy az évek során nagyon remek emberekkel hozott össze a sors. Ennek egyik remek példája egy volt kung fus társam, akinek elkezdtem olvasni a blogját. Már régebben is nézegettem a rajzait, amit fent vannak neten, mert mellesleg nagyon jól rajzol. Szóval mindenkinek csak ajánlani tudom, hogy látogasson el az oldalaira. http://redcrowcomics.blogspot.com/, http://redcrow.extra.hu/e107/news.php, http://redcrow.blog.extra.hu/ És mielőtt még azt gondolnád Zoli, hogy ezt csak azért írtam, mert te is írsz rólam, megnyugtatlak, hogy nem! Nem régen kezdtem olvasni a blogodat, és nagyon tetszik! Hát ezért!:)

Hm! Így utólag ez mégsem lett annyira kevés, mint először gondoltam. Azért egyszer még megírom a nagy igazságokat feltáró bejegyzésemet is!:)

Oh! Mielőtt még el nem felejtem! Van egy honlap, ahol finnugoros híreket, érdekességeket, cikkeket lehet olvasgatni. Volt bátorságom oda is írni. Ha valakit érdekelnek az ilyen dolgok (mármint a finnugoros dolgok), akkor látogasson el oda is! http://renhirek.blogspot.com/ Mindenkinek melegen ajanlom!!!!!!

Вастомазонок!

A bejegyzés trackback címe:

https://szaranszk.blog.hu/api/trackback/id/tr93755759

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása