Szaranszk

tanacsra megvaltoztatom a blogom nevet, de a tartalom valtozatlan...

Utolsó kommentek

  • Bereczki Család: @bogymon: Köszönjük szépen, Neked pedig sok mosolyt, kitartást kívánunk :) (2009.04.18. 21:55) Két hét rövid termése
  • bogymon: @Bereczki Család: :)))) Nagyon koszonom szepen!!!! Visszamenoleg Nektek is kellemes husveti unnepe... (2009.04.17. 08:19) Két hét rövid termése
  • Bereczki Család: Kellemes húsvéti ünnepeket kívánunk, és egy képzeletbeli locsolás Levitől.. és a vers: Kis falumb... (2009.04.13. 08:20) Két hét rövid termése
  • Böbci: Szia Bogi! Megdöbbentem mikor olvastam az iwiw-en, hogy hol vagy! De aután beszéltem anyával és t... (2008.10.26. 15:46) Egy kicsit össze-vissza
  • Utolsó 20

Linkblog

HTML

Friss topikok

  • Bereczki Család: @bogymon: Köszönjük szépen, Neked pedig sok mosolyt, kitartást kívánunk :) (2009.04.18. 21:55) Két hét rövid termése
  • Böbci: Szia Bogi! Megdöbbentem mikor olvastam az iwiw-en, hogy hol vagy! De aután beszéltem anyával és t... (2008.10.26. 15:46) Egy kicsit össze-vissza

Ekezetek nelkul

2008.11.21. 08:19 | bogymon | Szólj hozzá!

Bizony. Ugyanis az osszes adatot hordozo szerkentyum, ami elfert a zsebemben, megadta magat! Igy nem tudom a kollegiumban megirni a posztot. Szoval, ez van. Remelem azert olvashato lesz. (Bar az eddigi tapasztalatok alapjan csak neha van felreertes, de azok meg altalaban meg viccesek is!:))

Szoval, a hetfoi napom aranylag nyugalomban telt, leszamitva, hogy volt egy ertekezlet. Ezzel alapvetoen nincs is semmi baj, hiszen tul sokat nem kell szolnom. Persze az ertekezlet vegen megint felmerult hajadonsagom miertje, es hogy ezt minel hamarabb meg kellene szuntetni. Emlitettem, hogy engem varnak otthon, de mondtak, hogy ez nem problema: letezik a telefon, csak felhivom azuramat, es mar el is vagyon intezve. Kedves mosolygas, nemi kacaj (nem satani)... Aztan kedden szoltak, hogy megis kellene tancolnom egy rendezvenyen, amire azt mondtak korabban, hogy nem kell. Ezzel nincs is baj, mert szivesen. Akkor mondtak, hogy 20-an. Mondtam, persze, semmi gond. Akkor jottem ra, hogy az holnaputan, marmint csutortok. Igazabol azert volt kellemetlen a dolog, mert nem volt ruham, meg nem tudtam, milyen zenere tancolok, de egyszer elunk! Mondtak, hogy masnapra vinnem kellene a zenet, ha lehet mp3 formatumban. (Na, meg az is vicces volt, mire rajottem, hogy mit akarnak. "Empetri" Mi a...? Ja, hogy mp3! Aaa!:D) A ruhat, meg hozzak csutortokon a masodik ora utan. Es ha nem lesz jo a ruha? Majd megoldjak. Am legyen!

Aztan szerdan jottek is a zeneert, odaadtam. A napom is eltelt valahogy, majd 5 ora utan hiv az egyik ismerosom, hogy megsem kell holnap tancolnom. (Aaaa!) Kerdeztem, hogy miert? Mert aznap (marmint csutortokon, azaz masnap) egy masik rendezveny lesz azon a helyen, igy kovetkezo heten lesz ez a rendezveny! (Aaaaaaaaaa!) Azuram kerdezte, hogy mennyire biztos, hogy akkor mar megtartjak az estet. Mint amennyire biztos volt, hogy most? Mondtam, kb. Szoval, eleg vicces lesz ez a maradek 3 het!:) Meg igy is.

Kedden sikerult egy kicsit tovabb fennmaradnom, persze nem onszantambol! Tanulgattam, dolgozatot allitottam ossze, es mindjart fel 12 utan sikerult is elmennem tusolni. Csobog a viz, meleg van, finom illat lengedez... es egy furcsa zaj, ami nem illik a zenebe. (furdes kozben zenet hallgatok) Hihetetlen, de csorog a telefon! Banyek! Peti volt. (De miert pont ejfel elott?!) Hogy miert is kellett engem felhivnia? :D Eedes! Persze, aztan meg eszembe jutott, hogy zenet is kellene vagnom a csutortoki fellepesre. Bevallom, nem esett tul jol, hogy meg ezt is meg kell csinalnom, foleg, hogy amire eredetileg akartam tancolni, az nem olyan formatumban volt, mint amilyenben jo lett volna, ha van, igy nem tudtam beilleszteni az arra alkalmas programba, es igy nem tudtam megvagni sem. Orulet! De legyen ez a legnagyobb problemam!:) (mert aki ugyes, az barmire tud tancolni!:P:P:P)

Szerdan a mordvin ora kereteben megejtettunk egy laza teazast a tanarnovel meg a professzor urral. Beszelgettunk, miegymas, es felvetodott egy teljesen "varatlan", eddig meg "soha nem hallott" kerdes: van-e fiu? (Meg mindig) mosolyogva emlitettem, hogy igen, otthon var. Erre a professzor ur megjegyezte, hogy mar biztos elfelejtett, ugyhogy egyszerubb, ha itt keresunk nekem valakit. Mar a megfelelo szemelyt is megtalaltak. Egy 25 eves fiu, aki tortenelmet tanul, es ez milyen jo, mert en is, es wow! De van vele egy problema, mondta a professzor, hogy orosz. A tanarno eloallt a megoldassal: a fiu tud angolul, es igy mind a ketten gyakorolunk! De van baratnoje! Jaj, hat az nem baj. Azert majd osszeismertetnek vele! Ennyire remenytelennek tunok? Marmint, hogy nem tudok magamnak fiut talalni? (Nem azert, mintha keresnek! Majd harom het mulva fogom keresni a repteren, hogy hol van azuram, de ennyi!) Aztan meg megbeszeltuk, hogy otthon mennyibe kerul a benzin, hogy mi lesz a nevem, ha ferjhez megyek, es miert az! (Komoly problemat okozott, hogy miert nem leszek -ne, miert csak T. Kovacs Bogi leszek!)

Es vettem magamnak egy naggyon tuti fulbevalot! Kennyt nem szarnyalja tul, de azert nem semmi! "Ludolfos"!!! Ugyhogy megvan, hogy milyen fulbevalot veszek fel karacsonykor!:) Tegnap esett egy kisebb mennyisegu ho! Szep volt, jo volt, elvileg meg mindig van belole, de miutan ma reggel mar olvadni kezdett, borzalmas lett. Sar, tocsak, latyak...aaa! Na mindegy! De nincs hideg! (Es tenyleg!) Meg nem vettem fel a teli kabatot, mert boven eleg a bordzseki is. Alkalmankent elgondolkodok, hogy amit most hasznalnak kabatokat itt, elso ranezesre nekem telinek tunnek. Ilyenkor mindig megijedek, hogy mi var ram itt, ha hideg lesz. De aztan azzal nyugtatom magam, hogy a teli kabatom melegebb, mint a dzseki, es akkor csak nem fogok fazni! Remelem tenyleg igy lesz, mert azert nagyon felek a hidegtol. Legfeljebb a szobamban tartom az orakat!:P

A bejegyzés trackback címe:

https://szaranszk.blog.hu/api/trackback/id/tr82780674

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása